söndag 13 juni 2010

Helgen är slut !!

Men den har varit bra !!!
Fredagen hade vi "Tjejträff" hos mig här i stugan.
Tänk att vi har lika kul varje gång vi träffas.
Så mycket att prata om och ju mer vin vi
dricker ...desstå mera att ventilera ; )

Jag grillade och till det så åt vi klyftpärer, kall vitlökssås
och sallad. Till efterrätt serverade jag hemmagjord glass !!
Rabarber, mandelmassa & kardemumma Gott gottigottgott.....

Lördagen blev lugn, väldigt lugn......
sov bort mest hela dan' !!!!
Men jag hjälpte Leif att måla muren vit,
ljus och fint blev det.


Idag har jag tagit rätt på bräder, som jag har gjort mindre bitat av,
så dom ska få plats i kamin !!

Nu är det fotboll på tvn igen ........
och kommer väl att vara så några veckor till !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Jag förstår at du har haft mycket skoj med din kompis. Jag ha varit till det store Loppis på lördag. Jag har 'viftat' när jag ha passerat er huset. På söndag jag har haft Frisiska gäster i vårt stuga. Det var kul men jag hoppas at vi får också Svenska gäster.

kram Marieke

Anonym sa...

Ja, vi hade trevligt på tjejträffen : )
Det är så mycket att göra nu så jag vet inte hur vi ska hinna med att hälsa på dig : (
Jag åker till Hedemora på fredag, och nu jobbar jag i morgon.....
Men hoppas att du har det bra iallafall !! Kram Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )