tisdag 8 juni 2010

Måndags
Jag blev ledig som jag trodde.
Då passade jag på att cykla runt Marmen,
med en liten paus på Dannes.....
....liten bägare med mjukglass & "nötsås" Mmmmm
Väl hemma så tog jag tag i resterna av veden,
så nu är det klart,bara det kunde sluta regna så det
kan torka !!!
Fick främmande också av Marieke
som hade med sig en CD med Piter W till Leif.
Snällt : )
Jag fick en blå fin blomma att ha ute på bordet.
Tack tack : )
Sedan kom min kusin Tobe med sambo.
Han hade med sig en blomma (veppling)
som ursprungligen kom från mig och som jag i min tur fått
av en tant, för 32 år sedan !!
Min blomma har jag tagit död på flera gånger om .
Men denna ska jag sköta om: )
( så gott jag kan )
Idag
Regn regn , då passade jag på att åka hem till Ede.
Mamma och jag åkte till T-hammars kyrka.
Jag fotade staketet runt kyrkan.
Det är min farmors bror, Birger Westin som har tillverkat det.
Han var smed.
Jag fick blodad tand, när jag gjorde min "krok"i Ö-sund ; )
Men , Oj vilket jobb att göra detta staket......
I morgon ska jag försöka mig på att spela golf...
...med mina gamla klubbor !!!
Torsdag& fredag ....jobb : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )