fredag 5 mars 2010

Fotbollsänka !!!!

Ja, nu har "grabbarna" dragit iväg, skönt....för dom ; )
Hoppas att dom får se många mål.....
jag kommer inte ihåg vilka lag som spelar,
men det är i England iallafall !!!!

Jag har jobbat 6-10 idag , samma tider blir det nästa vecka också.
Och är det så här fint väder ,så
är det bara skönt att sluta tidigt, hela dan' är ju kvar.

Jag tog mig en långtur med spark, mitt över dan'.
Långsjön- Vattjom-Matfors.
Vägen var hur bra som helst, utom från järnvägen och till Dälje.
Där fick jag bära sparken & plumsa i snön, men det var det värt.
Den vägen har jag åkt cykel/gått många gånger till & från villaföreningens fester.
På vägen hem så slank jag in på den lilla nya butiken här på byn.
Jag tyckte att jag var värd en blombukett, som jag kan
njuta av i helgen...i min ensamhet ; )
Nja så farligt är det inte.....är bara ledig imorgon , då verkar det som om
Ch. & Maria kommer på middag : )
Söndag blir det städning igen.
Pengarna bara strömmar in..............
..........och ut !










Inget fel på drivorna här inte !!!












Vy västerut...mot Vattjom !
















Undrar hur länge den här byggnaden står kvar ?














Lite sugen på sommaren blir man.....
spetsgardiner & pelargoner







Have a nice weekend : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,
Wow....vad en praktfull bilderna...
Jag skulle vilja att jag var i Sverige!
Snö är bort i Holland ...tyvärr
Lycka till med din 'ensamhet'!
kram Marieke

Helene sa...

Det går riktigt bra att vara själv.
Har jobbat idag och måste lägga min tidigt för jag ska upp kl. 5 i morgon igen. Och så ser det ut hela veckan !!!
Och snart är Leif hemma igen . dagarna går ju så fort !


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )