tisdag 16 mars 2010

Jack & Love .....


Efter en solig dag med barnen på dagis , så har jag
varit in till stan' och lyssnat på Jack & Love......
Helt suveränt bra, hoppas dom snart kommer tillbaka.
Lokalen var så mysig, plats för 50 pers ( Almamia)
Och ägarna öppnade butiken så vi kunde shoppa : )
kl ½ 10 inte illa, men måster tillbaka dit för
pengarna tog slut så jag fick gå på lån ; )
tack Kajsa.
Resten av veckan jobbar jag vidare på dagis,
och helgen blir det städning.
Men kanske att måndagen är fri ??

2 kommentarer:

Kajsa Bergström sa...

Jaaa, vilka mysiga grabbar! Och vilket härligt värdpar!
Hör gärna av dig på måndag så får du sällskap.
Suss gott och hälsa maken!

Kajsa sa...

Hej igen!
Vi kommer gärna till Tuna o Bengan m.fl. på tisdag. Visst fixar du bilj. till oss?
Biljetter till Almamia är beställda. Jag hämtar ut dom framöver nå´n dag.
Så mycket trevligt vi har att se fram emot!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )