torsdag 25 mars 2010

Oj oj vad blöt jag blev...: (

Ska jag måsta börja trava omkring med
gummistövlar ?
Jag hoppas verkligen att det inte blir nåt' mera
av den vita varan som kommer uppifrån !!
Ja, nu har jag iallafall gjort min tur för idag !
Efter en skön sovmorgon så har jag
kommit igång riktigt bra, tycker jag .
Dammat & dammsugit
tvättat två maskiner
handlat lite föda
och varit i förrådet och hittat igen en kniv
som jag trodde kommit bort i flytten,
en ficklampa och två Cornelis böcker som jag tror att
gubben "tappat" bort.
Nu ska jag ta mig en fika och
fundera på vad jag ska packa.....
Vi åker ju till Sthlm i morgon
Ska lyssna & TITTA på Björn Skifs ; )
Ha' en bra helg på er alla !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej,

Ha det så bra i Stockholm!

kram
Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )