söndag 27 december 2009

Nu är julen över....

Det här är delar av "julbordet"
Det småvarma fick inte plats på samma bild !!!Paket blev det också ,efter att vi sett Karl-Bertil Jonsson !!!
Och jag tror att alla blev nöjda & glada !!!


I går var vi till stugan & tittade till....
det har ju kommit "lite" snö......
och ännu mera kom det inatt.
Nu det är bara att fortsätta att skotta ; )

I dag blir det den årliga "bowling tävlingen".
Och den går av stapeln på mitt gamla jobb... "Enjoy"
Jag har inte tränat nåt' sedan sist !!


Så det gäller att "hålla tungan rätt i munnen"

1 kommentar:

Anonym sa...

Huvudsaken att du har den i din mun bara ( tungan alltså)
/Gubben din


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )