onsdag 16 december 2009

Äntligen snö : )


Vad ljust och fint det blir.

Igår var jag till Ede , levererade valnöts bröd till systra mi !!
Hjälpte mor & far med städning & bäddning av sängar.
Dom får ju stor främmande till jul : )

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på ???
Kanske skriva julkort !!! Det finns en del som
inte har Internet & dator, och dom vill jag
också önska God Jul & Gott nytt år.
Det är visst sista dagen idag för att hinna
få fram dom i tid !!

Annars så är det lugnt på jobbfronten.
Har inte hört av Heca nåt' än!!!
Verkar som om försäljningen inte kommit igång än !!
Men jag ska iallafall få jobba dan' före julafton, på dagis !!!
Så det gäller att koka rörosten & göra salaten innan dess ; )



Man ska akta sig för att ha så många järn i elden att den slocknar











Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )