torsdag 10 december 2009

Jobbat... !!

.... en dag denna vecka !!!!"
Ska det vara på dette vise" ??


Nu måste väl snön komma , så att skoter folket
kommer igång att handla, eller.....
Nu har jag inte varit på Heca sedan i slutet på augusti !!!!
Fattaru' vad tiden rinner iväg??

Hur ska jag komma ihåg
hur & vad jag ska göra på jobbet ???

I går var jag och jobbade med ungarna, och på kvällen hade vi förlängd körövning.
Det är ju snart julkonsert och allt sitter inte som en smäck .

Idag ska jag få en ny "look" ..........inte lock ; )
Och efteråt så blir det en sväng till Birsta, Willys och butiken med grön skylt ; )

Nu ska jag remma på mig kängorna och trava runt byn !
Ha' de' så gott !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )