söndag 6 december 2009

2:a Advent..

..är lite annorlunda mot den 1:a advent ; )
Jag ska ta och fixa till staken och bränna på två ljus.
Sedan blir det att sortera och lägga noterna i plastfickor,
fixa fika och ringa om skjuts till konserten i kväll.
Det känns helt ok att vara hemma igen,har sovit ut nu så
jag tror att balansen är återställd.
Det blev en dryg dag i går...eller förrgår...???
24 timmer på resande fot, men det gick förvånansvärt bra.
Många bra filmer, musik mm. att roa sig med. sov inte mycket på planet,
men på bussen hem slocknade jag mellan Gävle-Årskogen.
Det var helt suveränt att bli hämtad från Arlanda och skjutsad hem till dörren :D
Tack Roger !!
Nu blir det en tur till affären och sedan en promenad,
måste få känna på luften här hemma.

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

Gott att det ok att vara hemma igen! Och att ni haft det skönt i Thailand.
Vi ses snart!
Kram, Carin


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )