fredag 6 november 2009

TVÅ veckor kvar....



....sedan är det två veckors semester, härligt : )
Nu är det "skit tråkigt" väder här i Matfors,
det värsta tänkbara : (


Regn , snö , kallt , mörkt ,ja listan kan göras lång.

Men man ska ju tänka positivt :

  • Sol
  • Bad
  • Ledigt tillsammans med vänner
  • God mat/dryck
I dag jobbar jag 13,30-17,30 sedan drar jag till stan'

till mina tjejkompisar.

Då är det dax att utvärdera vår resa till Sicilien.

Och kanske fundera vart vi ska åka nästa gång : )
(Om nåt' år)



I går hade vi bägge sönerna hemma på middag, (fläskpannkaka)

Sedan fick jag hjälp av Ch. att bränna foto skivor som jag ska ha

med mig i kväll till mina vänner.

Hoppas ni också får en härlig helg !!

Kram på er.

PS: Om det är någon som är intresserad av att komma och lyssna på

Py Bäckman och Tuna kören , den 6:e dec ????

Då har jag biljetter kvar (50 kr/ st)




Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )