torsdag 19 november 2009

Tack snälla .....

...... Marieke & Arend för den fina presenten : )
Jag kunde inte vänta med att öppna paketet tills jag kom hem.



Det märks att ni har följt min blogg, färgerna passar precis in i badrummet.
Jag ska prova den uppblåsbara "kudden" lite senare idag ; )


Det är inte svårt att åka härifrån i dessa gråa tider !
Hoppas att det slutar att regna på Phuket innan vi hinner dit.
Jag har kollat väderkartan i 1 vecka nu, och det har varit mulet och regn hela tiden.
Men + 28-31 grader :D.
Idag ska jag försöka hinna med att sola en sista gång.
Tvätten ska snart hängas & dammet på golvet ska bort !
Kattvakten ska få en kopp kaffe & blommorna en skvätt vatten ; )
Ha' de' så himla bra här hemma .....
.....för det ska jag ha' på "Kata"
Kram : D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära Helene,

Det var så lie...slit den med hälsan!

kram Marieke

Anonym sa...

Hej kära Helene,

Det var så lite...slit den med hälsan!

kram Marieke

Mammatilltre sa...

Dags att lyfta snart! Ha det urskönt! Hoppas ni slipper regn och bara får ha det bra!
Och passa dig för tantmanér...de har Ingela och jag klarat oss från...
Kramar från syster i Gbg

Anonym sa...

Ja , nu är det inte många timmar, innan planet lyfter ( 13,15)
Ja, jag hoppas att jag slipper tantmanér.....
Kramar/ Helene

Mona sa...

Ha en jättetrevlig resa, vi kunde ha varit med...men du vet hur det är med oss lärare, kan bara resa iväg under lov! Kram på dig och GRAAAAATTTTIIIIISSSSS


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )