söndag 8 november 2009

Farsdag

I dag har jag grattat min pappa : )

I natt hurrade vi för Runo, grattis än en gång ; )


Ingela och jag var en sväng till skogen, jag ville plocka lite mossa & enris.
Sedan fika vi hos pappa & mamma.
Han hade gjort en god paj med äpplen & lingon, mums !
Och jag hade med mig en rulltårta fylld med äppelmos & hallon,
som jag garnerade med grädde ,kiwi & druvor














Nu ska jag ladda inför en ny vecka :



  • jobb i morgon
  • middag & bio på kvällen.
  • tisd. tvättstuga
  • onsd. körövning
  • torsd. bilbesiktning
  • fred.fest med grannarna : )
  • lörd. Perssons Pack spelar på Rainway Saloon (men vet inte om JAG ska dit)
  • sönd. FRI : D

Det är tur att jag snart har semester ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )