onsdag 25 november 2009

Dag 5 i Thailand

Har mar vi som vi fortjarnar !
  • Badar
  • Solar
  • Ater& dricker gott
  • shoppar
  • mm.

Har bryr man sig inte om hur manga grader det ar, bara man slipper tjocktrojan.

Gardagen var saa bra :D

Min familj och vanner gjorde den helt underbar.

Borjade med chamanj !!! fort. med Mai tai : )

Sedan fortsatte dagen med med lunch med tjejerna, fixade fotter och hander...naglar.

Pa kvallen var vi pa var resturang dar Leif underholl tillsammans med Olli, Lelle

och mina underbara barn som sjong,Jag vill ha en egen mane, inte ett oga torrt.

Kvallen avslutades med att Runo skickade upp en lyckta som sakrade min lycka framover.

Tack alla foren underbar dag.

Kram Helene

3 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Det låter på din beskrivning av gårdagen som den 50-årsdag du förtjänar.
Så önskar jag er en lika härlig fortsättning på Thailandsvistelsen och dig en riktigt god fortsättning på det nya halvseklet!
Kram

Anonym sa...

Hej Helene,

En svår 'pussel' för någon ifrån Holland. Jag tänke jag förstå meste. Jag vet nu att du har haft en underbar födelsedag. I Holland vi ha naturligtvis också ingen ä, å och ö på tangenbord men jag gör dom med "alt" tillsammans med siffer. Höger på tangentbord du har siffer. Först tryck på "numlock". Det går upp ett ljus. Trycka in "alt"(hålla i). För en å det är alt och 134, för ä alt och 132 och för ö alt och 148. Jag vet inte att det är lika när i Holland men kanske du kan försöka att.
Lycka till med 'min pussel'!!!!

kram Marieke

Anonym sa...

Tiden gar sa fort , sa jag hinner inte skriva sa mycket.
Det far bli uten prickar : )
Allt ar fortfarande bra med oss.
Kram, Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )