torsdag 4 juni 2009

Veden är klar : )

Oj vad det gick fort och kul var det åxå : )
Igår var Nisse och hjälpte mig att "stycka"
några björkar som bara låg där till igen nytta.
Och idag så är det klart....hem rallade och kluvna.
Jag skulle haft mera för nu blev jag göralös !!

Det är tur att jag har en cykel,för jag tog mig
en tur in till lägenheten, och lagom när jag
kom fram så började det regna.
Så jag blir väl kvar här tills det slutat,
fast jag har ju faktiskt regnkappa med mig.

Jag funderar på att besöka biblioteket och se om
jag kan klura ut vad jag ska rösta på .............

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

...så ojämnt fördelat det är...skulle behöva litet av din fria tid...

Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )