fredag 12 juni 2009

Risig i magen....igen : (

Men dagarna måste fyllas av aktiviteter ändå.
Jobbade faktisk i går men när jag kom hem så sov jag i 4 timmar.
Men jag hade lovat att göra tårta tills idag,
så det var bara att bita ihop och tillverka 2 långpanne bottnar.
Och dom ska jag fylla idag med grädde och "gubbar".
Vi ska nämligen ha en "avtacknings fest" för Jalle, han tänker
ha det skönt och vara ledig nu, och det är han väl unnt.

Om det känns bra så ska jag och Leif på 50 års fest i morgon...
men det får vi se i morgon...

Ha en trevlig helg !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,

Krya på dig....

kram Marieke

Mona sa...

Har du blivit klen??


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )