tisdag 2 juni 2009

2:a Juni


Ja, då är vi inne i sommar månaderna :)
det började bra. men nu har dom lovat kallt och blåsigt ,
det vill jag inte ha :(

Helgen har förflutit bra....
förutom att min mage inte är helt 100 än!!

Marieke och Arend är "hemma" i Holland igen,
resan gick bra enligt vad Leif sa :)
Nu är det knappt 9 veckor kvar , så kommer dom hit igen.

Igår var jag till frissan och blev sommarklippt ...... sköönt !!
Ikväll kommer 6 "damer" på party i stugan (Hudvård)
Och imorgon kväll ska vi i fest kommittén träffas och
spåna inför körens årliga höst upptakt fest.

Som det ser ut nu så är det inget jobb på G....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej kära Svenska vänner...

Ja ja... vi är i Holland igen men jag inte kalle Holland "hemma". Vi känna oss hemma i Sverige. Vi ha haft en jättekul månad i Sverige.
Tack så mycket för allting!!!

kram Marieke(Viksjöbo)


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )