söndag 3 maj 2009

Nu är det snart dags....

Vilken härlig helg det varit :)
Kanon väder hela tiden, riktigt sommar värme.

1 maj cyklade jag först till stugan och vid 3 tiden
forts. jag till N-sjö med packning bakpå :)
Där hade vi 4 tjejer "träff"
Åt och drack gott och länge......
Och dan' efter så cyklade jag tillbaka till stugan.

På kvällen var vi bortbjuden på middag...
Nubbesallad..Lax med romsås...bär och glass mums mums.
Efter maten så spelade vi ett sällskaps spel.

Idag har vi krattat runt vår vinterbostad tillsammans
med alla andra boende här.
Sedan drog vi till stugan fixa med hyllor,lampor ,lister mm.
Så snart...imorgon flyttar vi :)

Kul att vi fick besök.....Kajsa och Runo hade med sig fikabröd
och samtidigt kom storasyster och Nisse.
Ingela kolla in rabatten, om det var några blommor
som försvunnit i vinter, men det såg rätt bra ut :)

I morgon kommer våra holländska vänner från Viksjö !!!!
Dom anlände till Sverige i fredags och ska vara här
hela maj månad.Det ska bli kul att träffa dom.

Lillemor kommer tillbaka med bilen i morgon och då ska vi
åka förbi i Vattjom och kolla på en cykel som
jag tänkte att hon skulle få, om den duger,vill säga ; )
Sedan ska jag skjutsa henne till stan' och jag tänkte forts. till Birsta.
Det fattas lite saker till stugan och till mig.......

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )