onsdag 13 maj 2009

En snabbis...

...hemma i lägenheten, måste ju kolla om det kommit
in några trevlig jobb som jag kan söka....men inte då :(

Jag har cyklat hit och tänkte mig att ta vägen
förbi Nedansjö på hemvägen.
Det gäller att man ser upp för björnarna bara ;)
med tanke på vad Kajsa & Runo fick se på sönd. natt.

Igår var jag & svägerskan till Birsta och shoppa runt :)
Så nu har jag några kortbyxor att ta på mig ifallatt det
blir nån värme i luften.

Leif har fixat så att vi kan övernatta i Västervik
när vi ska dit på festivalen i juli,kanon bra 1,5 km från
fest området :)
Det ska bli himla kul och så spelar ju Perssons pack där
på lördagen, jag missade dom här hemma i lördags.
Ja det blir ju flera andra bra artister åxå.

Nä nu ska jag hoppa upp på hojen och dra iväg !

Ha' det så bra och ta tillvara på den härliga våren
med den skira grönskan :)

1 kommentar:

Kajsa & Runo sa...

Tack för trevlig helg och efterfest!!
Konserten i Tuna kyrka var underbar!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )