torsdag 14 maj 2009

Dagarna rullar på .....

Idag har det blivit en liten nätt tur
på 3,6 mil på cykel...inte illa va !!
Jag tog vägen runt Marmen,åkte gamla kyrkvägen,
liten och mysig väg, inte så lång men fint var det :)

Tanken var att cykla till Ede men där var
det ingen hemma,så det får bli en annan dag.

Som det ser ut nu så skriker dom inte efter mig
att jag ska jobba så då får man försöka att
hålla sig igång på annat sätt.
Gräset växer åxå, så det ska man väl kapa av snart,
men då sitter man ju bara,
kanske jag ska ta lilla klipparen istället ; )

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag beundrar dig verkligen! Och tack för senast!

Mona sa...

Jag måste nog ta och serva min cykel,jag. Nya däck t.ex.

Anonym sa...

Ja gör det Mona,nästa gång jag trampar runt Marmen så kommer jag in och hämtar dig :) // Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )