måndag 18 maj 2009

Ny vecka..

Helgen har varit lugn och skön.
Lillemor har bott hos oss, kul att hon vill
vara med oss :) Det är ju så lugnt och skönt
i stugan.
Vi hämtade henne i fred. när vi gjorde några ärenden i stan.
Sedan forts. vi till Ikea,där vi köpte alla skåp som ska
vara i tvättstugan.
Och nu är dom på plats :) riktigt bra blev det, han är duktig min man.
Vi har även kört en maskin med tvätt och det fungerade bra.
Skönt att kunna tvätta när man vill.

I lördags fick vi främmande av mor,far och Ingela.
Mamma ville se mina rabatter, dom är som finast
på våren innan det blivit ogräs i dom.

På kvällen kollade vi på melodifestivalen...Grattis Norge !!

Söndagen avslutade vi med middag på smedjan, Marieke och Arend
ville bjuda oss på middag för att fira 1 år(sedan vi fick
kontakt med varann.)och det fick dom göra .Tack tack , det smakade gott ;)

Idag har L-mor lånat bilen för att åka hem till stan',
för att bla.göra några ärenden till Leif.
Och ikväll blir det musik i stugan, övning inför Vattjoms marknad.

Jag ska försök få se på berlinerpopplarna som går på tv, kl.20,
jag har läst boken, och den är såååå bra.

Nu ringde min telefon...jag ska få jobba imorgon 7,30-16 med småbarnen
: ) KUL

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

Så fina blommor - julros är ju särskilt vacker!
Och så bra att du har jobb då odh då och trivs bra.
Grattis till tvättstuga och duktig gubbe!!

Kram, Carin


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )