tisdag 2 september 2008

Jobb ,jobb jobb...

...Ha ha , nu skriker dom efter mig : )
Jag fick reda på i söndags vid 21 tiden att jag
skulle jobba på förskolan på måndag kl 7.30.
Massor med nya barn som jag inte känner och
och inga lärarare som är ordinarie...stön..
Men som sagt så är jag och jobbar där i denna vecka och nästa.
Och i kväll så ska jag på sista passet som pers. ass.( introduktion)
Så det blir en arbetsdag på 12 timmar.
I går ringde dom och undrade om jag kunde städa på skolor i M-fors.
Men då hade jag redan lovat bort mig , men jag tror att
jag föredrar det istället för barnen, iallafall när det är så rörigt
med personal.
Ja vi får se hur det blir framöver.
Tjingeling !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du ser hur det är allt eller inget verkar det som ! / Ingela

Anonym sa...

Härligt att det lossnar på jobbfronten för dig!
Lycka till med allt!
Kram!
Kajsa


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )