onsdag 24 september 2008

: )

Ja det här går över förväntan , tänk att man kan vara utan "mat"

i tre dagar (är det nu). Jag går hem till lägenheten och äter min soppa.

Ganska skönt att slippa sitta med barnen och se hur dom mumsar i sig : )

Och ratar maten ibland!!

Vädret är strålande , vi är ute mycket på dagarna.

Vad in på möte i måndags och träffade en bekant , och vi ska

börja träna tillsammans jätte kul , så jag slipper göra det ensam.

Hoppas att är bra med alla mina vänner också , som läser detta :)

Nu är min rast slut igen !!! Kram på er alla

2 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Gôtt att det gåt så finfint!! Ni kanske skulle ta och komma ner till jul så jag får se resultatet?

Anonym sa...

Hummm... ja kanske det :) Det vore skoj, men man ska väl ha en jädrans tur om det går att få tag i biljetter nu !!
Och Lillemor vet inte än om hon får ledigt eller ej.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )