torsdag 11 september 2008

Det verkar bli så att jag får vara kvar på förskolan

till veckan åxå....hade fått jobbat som personlig ass.både igår,idag

och imorgon men tyvärr så har jag jobb redan ;)

Ja, det är inte så svårt att få jobb, men det skulle vara bra

om dom hade lite framförhållning, en annan planerar ju !!!

Till lördag ska jag till mamma och göra äppelmos och om jag hinner

och det är bra väder så skulle jag behöva plocka lingon...

får se hur det blir med det....

Och på söndag skulle det sitta bra med en golf runda,

eftersom det gick så dåligt i Hudik så är jag lite orolig

att jag glömt hur jag ska göra ...

Och nästa helg är det " Höstslakten" i Klövsjö.

Längtar :)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )