måndag 22 september 2008

Jaaaaaaaa...

...oj vad bra det gick på golftävlingen i lördags.
Jag funderar nästan på att börja "proffs spela" : )
Leif och jag blev 10:a av 183 par ,36 p. det var väl bra ?
Och vädret var helt underbart, ja hela helgen var toppen .
Förutom att jag åkte på en ordentlig förkylning, men kan man vänta nåt'
annat när man jobbar med barn ? Nä...
I går när vi kom hem så åkte vi direkt till Thulevallen.
Där spelade Nedansjö fotboll , och dom mötte Vattjom.
Det blev 2-4, alltså 3 poäng bra ,bra .

Idag började jag mitt " nya" liv ......
Har nu varit utan fast föda i 12 timmar och än så länge går det bra,
det sägs att det är värst dom 3-4 första dagarna.
Så det är bara att bita ihop :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till golfresultatet!!!
Och lycka till med det nya livet!
//Carin

Anonym sa...

Heja, heja Helen!!!!
Om nå´n kan fixa detta så är det duuuuuu! Annars kanske jag måste börja röka igen och det kan du väl inte ta på ditt samvete.
Kram!
Kajsa

Anonym sa...

Nej! Det vill jag verkligen inte
kära Kajsa, nu sätter du mig på prov ordentligt :) Men jag ska fixa det , känns bra änså länge
2:a dagen i dag / Helene

Anonym sa...

Du har ju nån att rådfråga ! Lillemor har erfarenhet hon. N Duktigt både hon och du ! / ingela


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )