söndag 17 februari 2013

Oj vilken härlig helg det varit,
 förutom att jag har enförkyld man här hemma
 och ett sönderslaget fönster i stugan,
och kaos i lägenheten, eftersom det var tänkt att
vi skulle tapetsera i helgen....
Men annars är det bra ; )



Har ju fått varit ute i det fina vädret istället,
igår gick jag 1,2 mil och idag blev det "bara" knappt 8 km ; )



På väg till kyrkan...

Här är det en stor och fin hägg som fått gett vika för snön : (
 Nu puttrar det en köttgryta på spisen, lite sent men den blir bra
att hitta igen imorgonkväll, det fick bli rester till middag i dag!



2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hur gick fönsterkraschen till?
Hoppas verkligen att ni inte haft inbrott igen!
Fina bilder du tagit!
Kram och hälsa sjuklingen!

Helene sa...

Hej Kajsa!
Nja inbrott kanske det inte var, för "dom" var inte in i stugan, men rutan krossade dom : (
Har hälsat till min sjukling....
Ingen konst att fota fina bilder, när det är vackert ; )
Kram till dej och "gubben" <3


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )