torsdag 9 augusti 2012

Tiden går...

...och jag har sån tur att få följa med : )

Jag har jobbar i fyra dagar nu, det känns väldigt bra.
lite synd att det är så få barn...men dom kommer väl till veckan.
Då ska jag jobba i tre dagar. Jag är på samma ställe som sist, alltså på Skönsmon.

Det som har hänt sen sist är :
 Röjt bort småträd i Boda, så nu ser man stugan.
Plockat blåbär, hann med 3 ½ liter innan regnet kom.
En ny skärm till datorn i Matfors.
Fått en ny spis till stugan : )
Tänk att Leif, fixat då allt han : )

Just nu är jag i lägenheten och bakar bärpajer, som vi
ska bjuda på till efterrätt i morgon.
Då ska vi "Klövsjö Golf gäng" träffas,
spela golf och äta och umgås i stugan...
På lördag ska vi käka surströmming på "Räveln"
Och söndag kommer Michael hem tsm Felix,
då ska det åkas båt, fiska och köras gräsklippare,
för det gillar Felix : )
Dom sover över och jag har sån tur
att jag blev ledig på måndagen.
Så jag få rå om dom ett tag till.

Nä nu börjar det lukta brännt....
Ha're så bra!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )