måndag 27 augusti 2012

Söka jobb!!

Sitter nu i lägenheten och skriver jobbansökningar....
och när jag ringer och ska kolla hur jag ligger till med "inlasningen"
så ringer dom från en fsk.....
Så nu ska jag jobba 2 dagar nästa vecka och 1 dag veckan därpå ; )
Ska nog hinna med att plocka svamp, hälsa på mamma mm.
Och det är ju snart dax för semester ...igen!
Kroatien : )
23-30/9


Juniskär



Bubbel.....

Skål Maria !


Juniskärs SPA...


Kollar på den fina utsikten....


Karin & Maria....väntar på tre till!!















Nu har vi firat Maria , igen ; )
Jätte mysigt och skönt , hade vi det på
"lysnatta"
Tack alla tjejer för en härlig kväll <3>

Igår åkte jag till skogen för att plocka svamp...
det blev EN taggis och 12 gulakantareller.
Men skulle även kolla om det fanns lingon åt Jennie,
och det fanns kvar på "mitt" ställe.
8 liter hanns med innan regnet tog över.
Så nu får jag se om Vilmer kommer till mej, när
Jennie ska plocka mera ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )