måndag 30 juli 2012

Åh kära nån.....

....vilket uppvaknande i morse.
Inte nog med att Leifs klocka skulle ringa 6:10,
Molly satte en annan katt på plats, genom att leva om, under stugan,
under vårt sovrum. Trodde att dom skulle komma upp genom golvet!
Och då var klockan 5:40........Det blev inget mer sova, utan jag låg och lyssnade
på regnet spelade lite wordfeud...
När Leif åkt på jobbet klev jag upp, satte igång kaffet och gick och hämtade tidningen.
Kom tillbaka till en stuga utan ström, kaffet var klart, men inte så varmt som jag hade önskat!!
Drog iväg till Matfors,ändrade tvätttiden till imorgon, handlade mat och åkte hem igen.

Packade cykeln med pump, vatten, nektarin och några småhinkar, ifallatt.
Och jag fick användning av dom plus en liten påse : )
Smultron och blåbär.
Så till middag blir det tunnpannkaka och bär....det är väl sommar det.
Tog mej ett dopp....20 grader....skönt.

Förra veckan var vi till Christian och tapetserade, så nu har han och Lina flyttat in.
Fast det är nog inte riktigt klart ; )
Båttur till Stödesjön blev det åxå, Musikvecka i Stöde k:a tsm Ingrid, trevligt. Tack snälla!!
Kollade in skogen min i Boda...Oj oj  oj, måste få hjälp att ta bort träd,
innan dom växer in i "stugan" : (
Var på Allsång i Juniskär på torsdagen tsm Kajsa, Runo & Lena, kul.
En 50-åring har vi grattat ...MARIA, tack för en kanonkväll/natt.
Denna vecka är jag ledig, men nästa jobbar jag : )






Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )