söndag 25 mars 2012

Söndag 25 mars

Öppet "hav".....nja men Ljungan är snart isfri : )



....och runt stugan är det snö fritt..... snart!

Julrosen blommar : )

Christian och Lina kom och gjorde mej och Molly sällskap,

grillade korv och njöt av solen, så länge den var framme!






På hemvägen svängde jag och min kompis in på macken

för att göra kärran fin,

inför en ny arbetsvecka i stan...

Jag är ledig på fredag , så ev åker jag och Molly till stugan på

torsdag kväll och sover över.

Leif har det bra i solen och spelar golf i en vecka......

Stackarn ; )

Var hem till Ede i går, hälsade på min mor & far.

Fick god mat hos syster och en VARM säng att sova i ; )

Eftersom klockorna ställdes om i natt så blev det ingen sovmorgon...

Sång i lillkyrkan, Mariasånger 25 stycken kom och lyssnade....

Nu ska jag kolla lite på tv, sen sängen!!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )