tisdag 13 mars 2012

Huvudstaden..



...där mötte vi VÅREN : )



..men även Ingrid, min kära kusin , som jag inte träffat på 28 år!!!


Jag tog mej en tur runt söder innan bussen gick norrut .

Fredag:
Vi åkte ner på fredagmorgon och var fri att göra vad vi ville
fram till lördagkväll...
Så vi hann med både att äta gott på Koh Phangan
(efter att fått vänta ett långt tag!)
Och shoppa på lördagen,
det blev en ny ring och lite smått och gott.
Lördag:
Vi åt gemensam middag på hotellet,
fortsatte sedan till Cirkus...där vi skrattade gott åt
Robert Gustavsson : )

I går jobbade jag sista dan i Matfors.
I dag började på Skönsmon, på ett dagis ...
Nu dukar jag fram maten, diskar och när det är klart så
är jag med barnen.
Men visst saknar jag "mina" småttningar på Åsta : (

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )