fredag 16 mars 2012

Nytt jobb!!!!

I tisdags började jag pendla in till stan, för att jobba....


lite ovant att åka till jobbet , den tid jag annars brukar kliva upp ; )


Jag är på en mindre förskola, där det är 1 avd.


Maten kommer från ett annat ställe, och min uppgift är att


dela upp maten till borden och diska, men även vara med i barngrupperna.


Jag hoppas att det känns bättre när jag blivit varm i kläderna och


lärt känna barnen.




I dag var jag ledig, och då passade jag på att hälsa på mitt gamla jobb.


Jag hann ju inte säga hej då till alla, framförallt inte till lillkillen jag skolade in.


Dom var ute och lekte i sandlådan, men när han fick syn på mej


så kom han krypande till mej, då var det nära att tårarna kom.




Sen fortsatte jag min promenad på 1½ timme, svängde in och köpte grillkorv.


Packade in katten i bilen och drog till stugan : )


SOL : )


Grillade mej och korven!


Nu kollar jag på tvn, både inspelade program och "live"




Ha en bra helg på er alla ; )


(två)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )