söndag 11 december 2011

Tredje Advent...

Igår var Leif och jag in till stan..

gjorde slut på alla slattarna på biokorten.

Först åt vi supe'n...nja den var väl sådär.....

men filmen "Jägarna 2" var skitbra : )



Promenaden till kryzzjuntans lillajulafton.....



Det här lilla fina fatet fick jag i mitt paket!

Tack snälla tomten : )




Och nu på kvällskvisten körde jag igång med bakning:



  • Fruktkaka


  • Vörtbröd


  • Valnötsbröd


  • och smeten till citruspepparkakorna är klara...

så dom får jag grädda imorgon !!


Jag ska öppna dagiset imorgon , så nu är det sängen som gäller!


5:05 piper klockan!




1 kommentar:

Kajsa sa...

Hej på dej "Flitiga Lisa"!
Fin och lämplig klapp också.
Citruspepparkakor låter spännande.
Om du får nå'n minut över maila gärna receptet.
Ha de'!
Kramar!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )