tisdag 18 oktober 2011

Oktober rusk....

Semester i Turkiet








Nu är det ett tag sedan jag skrev nåt här!


Tiden rinner iväg sååå snabbt.


Både roliga och tråkiga saker har hänt.



: ) : (




Min barndomskamrat har mist sin mamma,


skulle ha blivit 88 år, men jag har ju känt henne hela mitt liv!!



Det kommer att bli tomt,


men jag är ändå glad att jag hann träffa henne i sommar.


Sov gott, tant Irma.




Jag och min mamma har varit på en liten semestertripp till Hedemora.


Där bodde vi hos moster Bibi och morbror Björn.



Bibi & Thyra



Hälsade även på min kusin Åke m. fam.
Träffade Mikael åxå, även han min kusin.



På hemvägen svängde vi ner till Kerstin (kusin även hon)


Hon bor 3 mil söder om Gävle.



Mamma & Kerstin



Men nu är det slut på rännandet ett tag.


Nu ska jag bli "anställt"fram till 31 dec,


och då kan jag inte ta ledigt titt som tätt ; )




Nu har den riktigt ruskiga hösten satt fart...



Regn, regn & regn : (

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )