måndag 10 oktober 2011

Efter 9 timmar.....

.... så är vi äntligen hemma : )

Tack vare regn och blåst, så fick vi extra timmar i Turkiet!!!

Hade kunnat varit bra, men vi var på flygplatsen tsm 1 miljon andra

resenärer, och varmt var det och ingen syre....

men åker man med Leif så är det vanligt att sådant kan hända ; )

Men vi hade en härlig vistelse där, kanonväder alla dagar.

Tycker synd om dom som är kvar (Sture & Eva) och dom nya som anländer

till regn och rusk : (


Nu är vi iallafall hemma och jag håller på att städa och flytta hem....

....till Matfors, synd att inte utnyttja det fina vädret till annat, men men !!!!

Skulle ju egentligen jobbat 7-14, men kom ju inte hem förrän 6:10.

Och nån sömn på flyget var inte att tala om.

Nu är jag snart färdig här och ska bege mig tillbaka till Molly!


Foton kommer senare!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vi var också 9 tim försenade fr. Kreta men fick sova i 5 tim på hotellet:)
Hade också kanonväder utom sista dan då kom regnrusket...
//Kerstin


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )