lördag 1 oktober 2011

En dag kvar....

... innan vi ska resa till värmen : )


Här är barnen och jag ute i skogen !!!




Ängsklocka!





Det ska verkligen bli skönt att koppla av en vecka

tillsammans med goda vänner.



Har packat klart min lilla väska.

Är säker på att jag tagit med alldeles för mycket,

och inte får jag

plats med några inköpta grejer heller!!!!

Kan bara hoppas att Leif har plats för det i sin väska!




Kärleksört!


Jag hoppas att vädret håller i sig här hemma,

så ni åxå får det varmt och skönt.

Framförallt att Molly slipper frysa om tassarna.

Hon lär bli ute mesta tiden!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar er en jätte solig och jätte trevlig semester i Turkiet! kram Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )