tisdag 20 april 2010

Riktigt skönt....



...nu börjar jag att vänja mig....att vara ledig : )


*sover länge
*somnar i solstolen
*Gör av med massa pengar

* mm.

Ett av mina tre par nya glasögon

Har varit till stugan varje dag och solat : )

Och idag så möblerade jag om ute på altanen

så nu kan vi flytta dit, bara Leif kommer hem nångång.

Jag vet inte riktigt hur man ansluter vattnet !!

men jag kan ju ta med en dunk med vatten,

nån dag klarar jag mig...Hummm

det får jag ta och fundera på.....




Men i morgon är han väl på G......

Buss från Portugal.....ja , det tar sisådär 3 dygn !!

Och om han inte fick ont i baken när han cyklade igår

så är det risk att det blir på bussresan ; )


I kväll var jag & Kajsa på Almamia och lyssnader på

dragspel & fiol spel, riktigt bra !

Det var tänkt att det skulle vara irlänskmusik,

men av nån anledning så kom han inte,

irländaren....kan ha varit "askmolnet"

som hindrade han ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )