torsdag 22 april 2010

På väg...


....hemåt : )



Enligt säkra källor så är "gubbarna" på väg norrut !
Kl 0.5,00 så startade den 3 dygns långa bussresan.
Så på lördag kväll/natt så har jag han hemma igen.


Då blir det att jag får gå på 50-60-tals festen själv....
men det blir säkert kul : )


Jag hoppas att det är sol på
söndag för då vill jag tillbringa dagen
i stugan.
Och som omväxling , med sällskap av maken !




Om precis 2 veckor är jag på väg till
syster i G-borg : D
Då blir det nog många sån'a här turer !!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,
Är banderol klar med "VÄLKOMMEN HEM"?
kram Marieke

Helene sa...

Ha ha.. Nej det har jag inte tänkt på : )
Det får bli en stor KRAM istället !


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )