lördag 17 april 2010

Han blir kvar...

...på obestämd tid !!!
Dom har bytt hotell !


Jag jobbade 4 timmar idag .
Drog sedan till stugan, hann med att sova i solen &
grilla korv,
innan regnet och haglet bombarderade mig.


Sådde frön också, tagetes, luktärtor,röda & gula krasse.

Nu har det tinat så pass att jag tog mig
ner till bryggan.....som skjutit på höjden...

kan vara isen som är boven ; )

Hittade blåsippor i slänten ner mot Ljungan


Och nu har jag tagit ett bad och känner mig
lagomt lummig ; )
pga. vinet till maten : )
tror jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Jag hoppas för dig att Leif är komma hem snart!

kram Marieke

Helene sa...

Ja det kommer nog att ta tid.....
"Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge"


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )