lördag 9 januari 2010

Nionde Januari


Jag har precis kommit in från en härlig
promenad i solen.
Jag åkte & ställde in bilen på Leifs jobb,
så att den ska tina av.
Sedan forts. jag mot Tuna k:a, den gamla vägen.
Och gick stora vägen hem, så nu kan man vara inne resten av
dagen med gott samvete ; )






I torsdags & fredag jobbade jag på dagis.
Det var inte så mycket med barn, och tur
var väl det.
Eftersom vi var inne hela tiden pga. kylan.






I morgon ska vi till mor & far på den
traditionella "julgröten"
Men för mig blir det .....soppa ; )



Det gick skapligt första veckan (-4,2 kg ) : D
Så nu är det bara att köra på ........



På jobbfronten har det inte hänt mycket, på onsdag har jag jobb,
sedan ????????

Det finns ju inte så mycket jobb att söka,
så jag kanske får ta och knacka dörr och
fråga om det är nån' som behöver mig !!!
"Livet är inte ett problem som skall lösas
utan en verklighet som skall upplevas"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,

Ta det försiktigt med banta nu det är så kallt i Sverige!

kram
Marieke

Helene sa...

Jag behöver inte så mycket fett på kroppen nu när det går mot vår &sommar ; )
Jag gav bort alla mina stora kläder och nu börjar mina nya"små" kläder strama.
Så det här blir bra det.
En lite mindre Helene :D


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )