söndag 3 januari 2010

1:a Skottdagen !!!

Nu har det kommit bra med snö, det märkte vi när
vi åkte till stugan.
Det var "bara" för Leif att börja skotta av taken ; )



Tyvärr hade jag inget frö att lägga i den ; )
Är lite rädd att mössen stjäl det !!!

Annars har det nya året börjat bra , tycker jag.

Är inne på 3:e dagen av "sopp diet"

och det går alldeles utmärkt : )

Igår hade vi gäster som fick

smaska i sig tacopaj ; )

Och nu snart ska jag och en kompis åka till Tuna k:a

och lyssna på Jon Sjödin som ska ha konsert : )

( han är min "gamla" körledare)

Va' rädda om varann !

2 kommentarer:

Kajsa & Runo sa...

Är fortfarande mätt!
Tusen tack för igår! Vi hade mycket trevligt som vanligt!
Kram!

Helene sa...

Alltid lika kul att ha er här : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )