tisdag 12 januari 2010


Mina dagar består av att:

  • promenera
  • läsa böcker
  • laga god mat till Leif
  • sitta vid datorn,kolla om det finns några jobb att söka !!!
  • titta på TV
Dagen promenad gick till Skallböle-Rude-Matfors
(drygt 1 mil, det tog 2½ timme)




Men i morgon är det dags för allvaret
för då ska jag jobba , hela dan' : )
och på kvällen blir det köröving.



Vårat gamla hem i Skallböle,
där flyttade vi från 1986
Men resten av vecka blir det att:
  • promenera
  • kolla på TV
  • läsa bok
  • sitta vid datorn
  • och laga mat till min man : )



Men jag glömde en sak .
På torsdag ska jag se "Luftslottet som sprängdes"
det ser jag framemot.









3 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Härligt med promenader! Både ger och tar energi.
Bra att du använder tiden till bra saker, så'nt man vill göra när man "måste" jobba!
Tids nog är du där i grottekvarnen igen.
Kram från syster

Helene sa...

Tror du det ????
Att jag får ett jobb nångång !!
Ja, det är härligt iallafall att vara ute i solen & promenera : )

Anonym sa...

Luftslottet som sprängdes såg jag förra veckan. Många sa att det var den sämsta av dom tre filmerna.Jag tyckte den var riktigt bra!!

Han en skön Biokväll

Kerstin


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )