tisdag 17 juni 2008

Tidig igen....

... men det är härliga mornar nu , solen skiner och det är
flera plus grader , 11 stycken bestämt !!
Idag ska jag åka och byta dynorna som jag köpte igår.
Dom var lite för höga, hoppas att jag kan få tag i
några som passar !!!
Det finns ju ett antal butiker här i birsta som kanske
har dynor ...ja ja vi får väl an se...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Om jag hade varit lite smart så skulle jag börjat leta dynor på Jysk........för det var där vi köpte stolarna i fjol.Efter fem affärer i birsta så kom jag på den briljanta idén .Så nu kan vi sitta ute, utan att frysa rumpan av oss :)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )