söndag 1 juni 2008

Sommar månaden är här

I fredags gjorde jag sista dagen på fritids, tror jag ;).
Då var vi till Rännöbadet ( på kullen) åt glass och lekte.
En härlig dag men lite sorglig , kommer att sakna dom små liven.






I går var det Vattjoms marknad, jag var dit och spankulerade omkring.Det var första gången på 21 år som jag kunde göra det , annars har jag jobbat.Vädret var ju strålande , inhandlade lite ost, en blomma till mor

och åt lunch som bestod av hamburgare.


På kvällen var vi på Dinos i Matfors , Där var det "drag" , mycket folk och god mat.

Vi sov över i lägenheten, det är ju så

nära och bra . Men nu vill jag till stugan och äta frukost . Väntar bara på att maken ska vakna !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig du...vilket röj det blev igår!
Kul var det och varmt...och idag ännu varmare. Blev det sen frukost eller..?

Anonym sa...

jo , det blev sen frukost,fick skaka liv i gubben vid 11.
Och vi hade inget att äta i M-fors utan fick åka till stugan....
så det blev brunch :)

Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )