torsdag 19 juni 2008

Sista dan' ...

....6 timmar kvar och vad blir det sedan ????
Ja , säg det , jag ska iallafall njuta av en härlig sommar.
Och börja med midsommar med trevliga kompisar.
Oj vad det ska bli mysigt att fira midsommar
och vara ledig HELA helgen.
Börja med sill lunch med snaps kl. 13,00, Leka och tävla !!!!!!
Jordgubbstårta..... grilla kött med god potatissallad ( som jag fick
lära mig att göra i 9:an på tyska lektion) och det är ju några år sedan
men det receptet sitter i ryggmärgen.
Ja det ska bli så skönt !! Hoppas att ni också får en härlig
MIDSOMMAR .......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Midsommar på er också! Vi firar med barn & barnbarn samt gammelfarmor. Dans runt midsommarstången på Vårbacken hör till traditionen.
Kramar!
Kajsa & Runo

Anonym sa...

Hej på er alla i familjen Nyberg &co. Själv ska vi fira midsommar i den vackra bygden Attmar och vi ska först upp till hembygdsgården för att njuta av lokala förmågor...(nej, jag är för gammal)unga lokala förmågor som t.ex sonen och hans gäng. Därefter kommer solen att skina över Sörfors, där vi tillsammans med ca 40st andra lika GLADA människor ska åtnjuta lite sill och "potäter" kanske någon nubbe!! Femkamp står även på programmet och en massa annat. Ha en riktigt go och skön midsommar...och snart drar vi till Skiathos.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )