lördag 26 april 2008

Städdag..

Idag har vi haft vår vårliga städdag på Centrumgatan.
Det blev så bra , skulle behöva ta med mig alla
"tanter" och "gubbar" till stugan för DÄR är det
löv och grenar.Här var det mest grus efter den
hala vintern.
Jag tror löven försvinner när gräsklipparen gjort
sin första tur och då får jorden näring också :)
Nu håller jag på att ladda inför spa kvällen i Vattjom.
Jag har varit inhandlat lite förtäring : pirog , små ostar
en liten bit mörk choklad och sedan blir det boxen som
åker med , det är 3/4 kvar i den , så det bör räcka ha ha ....

En liten påminnelse : om 7 månader så
är snön här :)
Så glöm inte att njuta av varje dag utan snö !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )