söndag 13 april 2008

Helg i stugan


Ja nu har Molly och jag njutit av en härlig helg i stugan......
Eldat , stickat, kollat på TV,läst och druckit nåt' glas vin.
Hade trott att jag skulle sitta ute och lapa sol men
icke sa Nicke, solen lyste med sin frånvaro.
Till och med katten gick frivilligt in i sin bur när det var dags
att packa oss hem.
Jag hann inte mer än komma innanför dörren och slå
igång datorn så ringde Gerd och ville ha med mig på bio.
Kul tyckte jag och hoppa in i duschen ,klar på 5 min.
Vi såg "Vargen" den var bra tyckte jag , både kul , sorgsen
och lite spännande :)
Ja nu är det bara två dagar kvar tills Leif kommer hem, hoppas att han har med sig värmen......
I morgon ska jag visa upp mig på Oscar's . Håll tummarna ;)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )