torsdag 24 april 2008

10910 ...

... steg blev det igår,mycket beroende på att jag gick till körövningen.
Vilket underbart väder det var och är fortfarande.
Är ute hela eftermiddagarna med barnen, och dom leker
själva utan att man behöver hitta på nåt !!! Och det är bra.
Och jag har lärt mig namnen nu :) på alla barnen !!

I kväll var jag ,Gerd och Molly till stugan , satte tagetes frön,
fikade i solen och åt glass mmmmmmm...
När vi skulle åka hem så var inte Molly i närheten
så hon får vara där inatt, och det dör hon inte av,
och vi får sova hela natten i ett sträck , skönt.
Det är 4 dagar sedan vi var där sist och det hade tinat bra.
Nu är det en liten damm nere i svackan på gräsmattan ,
som det brukar på våren och när det regnat mycket.
Blomrabatten har tinat fram, så det ska bli kul att se
vad som klarat sig från råttorna !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu är det en vecka sen sist. Tack för en jättetrevlig kväll..man blir så inspirerad av allt ditt "vårstök" så hälften vore nog. Tror nu i alla fall att jag ska ta och göra lite blomkrukor...få se vad som kommer däri. Kanske Tobaksblomma eller luktärt?
Kram Inkas


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )