onsdag 30 januari 2008

Två dagar till ..så är det helg igen !!

Det blir ingen vattencykling för mig , det blev bara
på onsdagar och då har ju jag körövning.
Alla onsdagar utom i dag ... det var nog så att
Chatrine är sjuk , så då kan man hitta på nåt'
annat , som tex. ut och gå med Gerd.

Idag fick pappa åka hem från sjukhuset,
fast han hade nog velat stanna några dagar till.
Jag hann precis fram till sjukhuset innan
han satte sig i bussen , jag hade varit på
apoteket och köpt lite som han ville ha .

Igår fick vi träffa Jocke , det var en trevlig kille.
Det är han som Lillemor ska flytta till Göteborg med .
Men dom är "bara" kompisar...säger hon !!
Men för min del får dom vara nåt' mera :-).
På fredag sticker dom , hoppas bara att det går bra .
Hon ska på en anställnings intervju på måndag.
Då håller jag tummarna!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )