söndag 27 oktober 2013

Trött!!

Idag har det varit en tung....dag! Vet egentligen inte varför ???
Hade ju så trevligt igår på Rudegården. Var tänkt att vi skulle gå
till Dinos, där det var "levande" musik!! Men det var bara karlar där,
och inte så kul musik heller.
Då tog vi oss till Rude och oktoberfesten 🎶🎃🎤🎸🍷
Vi = Martin, Leif & jag !
Nu är helgen över....snabbt har det gått!
Imorgon har jag lååångdag 6:30-19:30, tror nog att jag
är döslut när jag kommer hem 😴
Annars är det som vanligt här hemma, Stugan är vinterfixad,
husbilen under tak och båtarna likaså.
Dubbdäcken pålagda.
Jag fortsätter leta svamp och cacher 😜

Nu ska det bli spännande och se om det funkar att skicka iväg
inlägget, genom mobilen....håller tummarna 👍👍


1 kommentar:

Kajsa sa...

Ja men kära du! Hårt svirande genererar som regel trötthet.
Nä, skojar bara. Det är höst och mörkt och såååå långt till den ljuva sommartid!
Kram på dig!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )