måndag 14 oktober 2013

Jobba eller......


Nu har vi flyttat hem till lägenheten, känns väl ok, fast det har inte blivit vinter än
det är flera plusgrader på nätterna.
Rhodosresan var helt underbar, varmt både i vattnet och luften.
Bodde på ett hotell mitt i stan, där all mat och dryck ingick i priset.
resultatet av det blev.........+5 kg
Tur var att jag gick mycket, letade geocacher tillsammans med Christian och Lina.
Och jag hade stegräknaren på mig, för det startades en tävlig på jobbet 16/9.
Annars hade nog vågen stått på mera!!!
Nu är det "bara" att ta bort dom kilona plus 10 till.......

Det har varit mycket nu med jobbet, inskolning, möten, APT planeringsdag
avdelningsmöte, och gud vet allt.....i em var det arbetsdag ute med föräldrarna!!
På torsdag inskolningsmöte och föräldrarmöte, ja du ser ju själv!!!!
Det är ju bara att hålla tummarna att jag får fortsätta jobba där,
för nu ligger det ute på Af, två tillsvidare och ett

2 kommentarer:

Helene sa...

Sidan krånglar....forts. på mobilen...jag har iallafall sökt jobben som ligger ute på Af. Håller tummarna att det går vägen! Vi är tre st.som har vick fram till nyår, och jag förmodar att dom åxå söker jobben. Ingen av oss är förskollärare! Och det är två sådana som dom vill ha! Ja det var väl allt just nu! Kram / Helene
Hoppas att det går bättre att blogga nästa gång, eller om det är så att jag får lägga ner det !!

Kajsa & Runo sa...

håller alla tummar för att du får jobbet!!!!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )